Zákazníci v roce 2015 neměli v hlavě, resp. na svém rozhodovacím check-listu, žádnou jednoznačnou představu, kde koupit toner do tiskárny. Trh byl rozdělen mezi několik specializovaných prodejců a zbytek tvořili elektra a online markety typu Alza.cz nebo Mall.cz.
Cíl kampaní Gigaprint.cz byl až banálně prostý, nikoli ovšem snadný – maximalizovat meziroční růst firmy, předstihnout konkurenci a stát se lídrem trhu. Plány ambiciózní, rozpočet skromný.
Podobně prosté bylo kreativní i mediální řešení. Jednoduchá výrazná kreativa a masový mediální zásah TV sponzoringu měly za úkol vypálit divákům do paměti klíčovou informaci, že Gigaprint.cz = tonery pro všechny tiskárny.
Musím narovinu říci, že z počátku jsme si sponzoringovou kampaní vůbec nebyli jistí. Nikdy dříve jsme tímto způsobem nekomunikovali a měli jsme od ní velká, ačkoli neurčitá očekávání. Přesvědčili jste nás výraznou a originální kreativou, která byla vlastně tak jednoduchá a přímočará, že jsme uvěřili v její úspěch.
Jsem rád, že jsme se nemýlili. Kampaň pro náš e‑shop GIGAPRINT.CZ ve finále skvěle zafungovala - podařilo se nám přitáhnout nové skupiny zákazníků, na které jsme primárně nemířili. Děkujeme za spolupráci a věříme, že nám přinese ještě spoustu ovoce.