Agentura Czech Promotion nově pracuje pro Preventan. Míří s ním do televize
Marketingová agentura CZECH PROMOTION rozšiřuje své klientské portfolio o značku Preventan, doplňky stravy napomáhající správné funkci imunity. Vedle již uskutečněného redesignu zajistí agentura pro značku také tvorbu obsahu na sociálních sítích, správu online kampaní a realizaci spotu, který v televizi nasadí začátkem příštího roku.
Spolupráce CZECH PROMOTION a Preventanu odstartovala analýzou rozsáhlého výzkumu, na který navázala nová marketingová strategie. „Z výzkumu mimo jiné vyplynulo, že lední medvěd je brand symbolem, na kterém lze dlouhodobě stavět. Proto jsme v redesignu vizuální identity Preventanu maskota firmy zachovali. Ikonickému medvědovi jsme prostřednictví animace vdechli život a plánujeme jeho prostřednictvím propojit komunikaci značky,“ uvádí Michal Novák, marketingový ředitel CZECH PROMOTION.
Logo Preventan před spoluprací a po redesignu
„Oceňujeme, že agentura přišla s řešením, které ctí a zachovává naše tradiční symboly, identitu značky a zároveň ji zákazníkům obsahově srozumitelným způsobem i vizuálně atraktivně inovuje,“ říká Kateřina Spěváčková, marketingová manažerka Preventanu.
CZECH PROMOTION jako full servisová agentura zvolila pro Preventan řešení v propojení online kampaní a televize. Komunikace Preventanu v televizním spotu bude podpořena rozsáhlou display kampaní s cílem co nejefektivněji zvýšit povědomí o značce.