Case study | Jak jsme pomohli CFMOTO
Jak jsme proměnili původní web CFMOTO v moderní a funkční prezentaci produktů klienta.
Začalo to první schůzkou
Firma CFMOTO byla založena v roce 1989, její české zastoupení patří k nejstarším partnerům společnosti a největším importérům motorek a čtyřkolek. V roce 2021 naše agentura nabídla společnosti CFMOTO dodání kompletního řešení – od TV spotů přes správu sociálních sítí po výkonnostní online kampaně.
Bylo potřeba se změnit
Již během první schůzky s klientem jsme ale došli k závěru, že před spuštěním reklamních aktivit je třeba zcela přestavět webovou prezentaci společnosti. České stránky CFMOTO byly pro uživatele velmi matoucí, na první pohled sice naplněné informacemi, ale s velkým množstvím duplikací a značně nepřehlednou strukturou.
Kdo hledá, najde (řešení)
Ze schůzky proto vyplynul prioritní úkol – audit webu. Potřebovali jsme zjistit, jak se lidé (ne)orientují na aktuálním webu, jak vyhledávají produkty a jaké informace jsou pro ně nejdůležitější. Na základě těchto dat jsme klientovi pomocí takzvaných wireframů prezentovali naši představu a doporučení pro nové stránky.
Když se daří, tak se daří
Vývoj nového webu se opíral o zjištění auditu, velkou roli v něm hrály i výsledky one to one rozhovorů se zástupci cílových skupin. Moderní web díky tomu odpovídá požadavkům zájemců o koupi motocyklu či čtyřkolky a zároveň respektuje mezinárodní firemní identitu společnosti.