zavřít

Case study | Krize jako katalyzátor vzniku nových řešení

Jedním z průvodních jevů koronavirové krize je nemožnost potkávat své zákazníky na akcích typu konference, veletrhy, výstavy apod. To mnoha společnostem znemožňuje úspěšně prezentovat a prodávat své produkty a myšlenky.

Do této situace se dostalo mnoho našich klientů, a tak jsme přišli s nápadem, jak tento problém vyřešit. Můžeme si to konkrétně popsat na případu společnosti O-RAN Alliance.

O-RAN Alliance je firma, která umožňuje výrobcům telekomunikačních technologií společně vyvíjet kompatibilní systémy. Jedná se o celosvětově působící organizaci, pro kterou jsou velké akce typu Mobile World Congress nedílnou součástí propagace a komunikace s partnery. Klienty společnosti O-RAN Alliance jsou největší hráči na poli telekomunikačních technologií z celého světa.

V první fázi jsme společně hledali cestu, jak nahradit zmíněný Mobile World Congress v Barceloně, a přišli jsme s řešením přesunout setkání s partnery do světa virtuálního veletrhu.

Každý partner má svůj virtuální stánek, jehož obsah má plně ve své režii.

Virtuální veletrh umožňuje všem partnerům a klientům předvádět své výrobky stejně jako na „živém“ veletrhu včetně prezentace všech propagačních materiálů (katalogy, videa atd.). Každý partner má svůj virtuální stánek, jehož obsah má plně ve své režii. Celý virtuální veletrh navíc funguje na běžném webovém rozhraní, je tedy snadno dostupný.

Velkým otazníkem pro nás bylo zobrazování videí v Číně, kde je video obsah často nedostupný. I tento problém však náš tým programátorů vyřešil a obsah je dostupný opravdu na celém světě.

Přidanou hodnotou virtuální komunikace je možnost prezentace velkých technologií, které jsou náročné nejen na logistiku, ale také například na pojištění. Takové výrobky je možné prezentovat například s použitím virtuální reality nebo pomocí efektního 3D prohlížení s možností vzdáleného ovládání prezentace.

Naše řešení mělo takový úspěch, že se z virtuálního veletrhu stal nový styl komunikace společnosti O-RAN. Jsme opravdu rádi, že se nám i nelehkou situaci tohoto klienta podařilo přetvořit na příležitost. Výsledkem je nové funkční řešení použitelné pro všechny typy společností, které mají pobočky po celém světě a potřebují pravidelně komunikovat a prezentovat bez ohledu na aktuální omezení.

Ota Nussberger | Art Director

08. 01. 2021 CaseStudy