
Marketingem proti krizi | Kdo? Co? Jak?
Milí podnikatelé,
jsme moc rádi, že jste se k nám vrátili pro další dávku inspirace! Protože informací bylo na druhé přednášce opět víc než dost, přinášíme vám krátké shrnutí.
29. 10. jsme se věnovali základním otázkám marketingu – Kdo? Co? Jak?. Dozvěděli jste se, jak identifikovat svého zákazníka, co mu říct, aby si váš produkt koupil, a v neposlední řadě – jak mu to říct, aby vašemu sdělení porozuměl a uvěřil.
Nezapomeňte:
- Reklama je investice, přistupujte k ní pragmaticky.
- Poznejte svého zákazníka. Jen tak budete vědět, co mu nabídnout.
- Ne všichni zákazníci mají stejnou hodnotu. Pravidlo 20/80 vám napoví.
- Pracujte s benefity. Slevy nejsou ta pravá cesta k dlouhodobému úspěchu.
- Komunikujte srozumitelně. Zákazníci vám musí rozumět na první dobrou.
- Ale hlavně – dejte o sobě vědět. O čem lidé neví, to si přece nekoupí.
Pokud jste náš webinář nestihli, můžete ho celý zhlédnout na youtube Czech Promotion.
A co dál?
Společný čas tentokrát věnujeme samotným médiím. Podíváme se na to, jaké komunikační kanály zvolit, abyste efektivně dosáhli svých cílů, a taky si posvítíme na typické chyby v reklamě, abyste na ně alespoň tentokrát nemuseli přicházet sami. Těšit se můžete na spoustu inspirativních tipů, návodů a ukázek z praxe.
Děkujeme a pro motivaci přikládáme → slíbené video s Arnoldem Schwarzeneggerem. 🙌
.png)
Mohlo by vás zajímat
Přednáška | Typy médií a jak je využít pro vaši reklamu?