zavřít

Marketingem proti krizi | Typy médií a jak je využít pro vaši reklamu

Milí podnikatelé,

třetí přednáška ze série #marketingemprotikrizi je úspěšně za námi a my vám již tradičně přinášíme shrnutí témat, o kterých jsme se tentokrát bavili. V závěru článku naleznete také veškeré zdroje a informace, které jsme vám slíbili. Doufáme, že vám pomohou k úspěšnému překonání krize i v budoucím podnikání.

Po včerejším Kdo? Co? Jak? jsme dnes navázali otázkou Kde a představili si jednotlivá média, která lze pro reklamu využít.

Na co byste neměli zapomenout?

  • Všechna média fungují, jen se musí použít správně.
  • Buďte ve svých sděleních srozumitelní. Jednoduchost je klíčem k úspěchu.
  • Četnost tvoří zásah. A to napříč mediatypy.
  • Myslete na to, kdo dané médium sleduje a poslouchá. Je to vaše „cílovka“?
  • Buďte ve své komunikaci konzistentní. Ideálně dlouhodobě.
  • Vždy si od médií vyžádejte detailní informace – sledovanost, čtenost, …
  • Tlačte na cenu.

Nějaké z témat vám uniklo nebo si chcete přednášku pustit znovu? Záznam najdete na youtube Czech Promotion.

Konec nebo nový začátek?

Doufáme, že vás projekt #marketingemprotikrizi motivoval stejně jako nás. Budeme moc rádi, když se s námi podělíte o výsledky vaší práce, ať už to bude reklamní spot v rádiu, vámi navržený leták, analýza cílové skupiny nebo třeba koncept nového produktu. Vše můžete posílat na e-mail promotion@promotion.cz. Moc se na to těšíme!

Držíme palce a přejeme vám všem pevnou vůli a hlavně zdraví.

Informace, návody a inspirace

Pamatujete si na 2. přednášku a téma superiorních benefitů? ZDE objevíte tabulku s ukázkami, jak mohou takové benefity vypadat v praxi. Věříme, že podstatnou část těchto frází jste už v reklamách zaznamenali.

Dál jsme pro vás připravili materiály z oblasti online reklamy. Téma e-commerce je velmi obsáhlé, proto jsme se vám snažili primárně ukázat směr, jakým se v této oblasti vydat a jak nad online reklamou přemýšlet. 

Návody k online reklamě

  • 🎯 Jaké informace mít na webu?

Webinář od Pavla Ungra – příklady z oblasti gastronomie (40 minut)

  • 🎯 Jak pracovat se sociálními sítěmi?

Sociální sítě pro začátečníky v době covidové od Elišky Vyhnánkové (cca 1 hodina)

  • 🎯 Jak na reklamu ve vyhledávání? 

Založení PPC systému Google Ads a nastavení první kampaně ve vyhledávání – návod krok za krokem od Lady Šilhavé (20 minut)

Tip – nově založený účet na Google Ads získá kredit 1000,- Kč zdarma

PPC reklama přes Sklik.cz – podrobný návod přímo od Seznamu

  • 🎯 Jak snadno a zdarma vytvořit grafiku

Nástroj Canva – video-návod od Adély Bašníkové (25 minut)

  • 🎯 Jak založit Google Analytics

Založení účtu v GA – návod od shoptet.tv

Doporučené nástroje

  • Answer the public – Získejte data z našeptávačů. Napoví vám, co lidé na internetu hledají.
  • Google trends – Zjistěte hledanost jednotlivých výrazů.
  • Marketingminer.com – Udělejte si analýzu kláčových slov. Zkontrolujte indexaci stránek. Analyzujte produkty v srovnávačích cen.
  • asana.com – Mějte přehled o svých pracovních úkolech. Jako manažeři, jste povinni vnést do organizace práce pořádek.
  • admin.firmy.cz – Upravte svůj firemní zápis na Firmy.cz i Mapy.cz. Vložené informace jsou pak vidět i ve výsledcích vyhledávání na Seznamu.
  • Google moje firma – Firemní zápis můžete upravovat i na Google. Zobrazí se ve vyhledávání i na Google Maps.
  • Cerebroad.com/slovnicek – Slovníček pojmů používaných v online reklamě.
  • Cerebroad.com/advertiser-adserving – Dostupný český ad-server pro display kampaně.
  • Adarrows.com – Lokální DMP platforma pro ty, kteří s daty a RTB začínají.

Inspirace – weby

Inspirace – podcasty

  • Czech Promotion Podcast – o naší práci a pragmatickém marketingu
  • In_Content – od agentury Boomerang communication o obsahovém marketingu
  • Marco Podcasty – od agentury Marco BNN o sociálních sítích, rebrandingu, automatizaci a dalších moderních nástrojích B2B marketingu
  • PeckaPodcast od marketingové a IT agentury PeckaDesigndiskuze se zajímavými lidmi z oblasti e-commerce
  • Modrá krevstrategie, tipy a triky pro tvorbu a optimalizaci reklamních kampaní na Facebooku
  • Seologer Podcast – od Pavla Ungra, specialisty na SEO a online marketing
  • Podcast Oranžáda – od agentury Besteto

Mohlo by vás zajímat

Přednáška | Jak z místa prodeje získat ty nejlepší výsledky

30. 10. 2020 Vzdělávání