Očima nováčka | Co vidím, když procházím agenturou
Teď, když už víme, jak jsem se do CZECH PROMOTION dostala a jak probíhal můj první den tady, můžeme se podívat i na to, jak to vlastně v agentuře vypadá – mýma očima, očima nováčka. Protože to, že máme krásný a cool kancly, to se ví. Ale neví se třeba, kdo tu chodí bos, a že někteří z nás jezdí na tiskovky na koloběžce – v obleku a helmě.
První na mysl mi přišel kreativec Petr. Proč? Protože jedno z našich prvních setkání bylo na natáčení TikTok videa. Sloužilo pro nábor nového arťáka, kterého jsme se rozhodli ve videu hledat na poměrně bizarních místech. V koši, v lednici, mezi polštáři na jednom z našich gaučíků. A pak taky v troubě. Odkaz na Pelíšky byl více než zřejmý, ale Petr ho posunul zase o kus dál. Tenkrát jsem ho ještě vůbec neznala, ale došlo mi, že s ním bude sranda. A taky, že je!
Hned po Petrovi mě napadl Honza – spolumajitel agentury a náš CEO. Při pohledu na něj mi v hlavě běží film Zdeňka Svěráka – Po strništi bos. Honza sice nechodí bos po strništi, ale po agentuře a vidím v něm sebe. Já běhám bosky všude tam, kde se dá. Někdy i tam, kde by se to nemělo (třeba po chodníku na Mallorce, který je tak horký, že si na něm můžeš uvařit vajíčko), ale umím se s ním ztotožnit. Je to zdravý, takže boty dolů! Samozřejmě s ohledem na parné dny a kolegy v kancelářích.
V CZECH PROMOTION se snažíme motivovat k pohybu. Velká láska tady panuje hlavně k cyklistice a jízdě na čemkoli, na čem jezdit lze. Od koloběžek přes longboardy. Venku, ale taky v kancelářích. Už tolikrát jsem při práci periferně zahlédla plout levitující hlavu nad papírovými trubicemi, které splňují funkci úložných prostor a zároveň oddělují jednotlivé části open space.
Největšími jezdci jsou tu za mě – Michal, Pavel a Kuba. Dopravním prostředkem Kuby je koloběžka. Na té jede klidně i na tiskovku. V obleku a s helmou, čímž propojuje prvky stylu a bezpečnosti. Z Kuby si můžeme vzít příklad.
S Pavlem se velmi často vídám u výtahů. Vždycky si ho spletu s profesionálním cyklistou a ptám se sama sebe, proč si cestu krátí zrovna přes Palác Karlín, a ne přes cyklostezku.
Michal šéfuje marketingu, takže jeho plný kalendář nikoho nepřekvapí. A protože do práce jezdí z velké většiny právě na kole, ne vždycky se stihne před první schůzkou hodit do gala. Nikomu pak nepřipadá zvláštní, že sedí naproti Michalovi, který prezentuje ve sportovních legínách a v termo triku.
Aktuálně je tu k vidění i banda Milánků, která tu zůstala po jeho narozeninách. Milan je spolumajitelem agentury, a protože ho máme všichni rádi, sešli jsme se v papírových maskách s vizuálem jeho obličeje a společně mu popřáli. Obličeje jsou teď zapíchané v květináčích, pověšené na věšáku nebo omotané kolem záclony. Jsou všude. A obzvlášť večer z toho mám trošku zvláštní pocit. Ale to mám i ze soch, které po večerce ožívají – když ne ve skutečnosti, tak v mojí hlavě určitě.
Pro nováčky by mohla být na první dobrou matoucí taky figurální kresba, kterou v naší kavárně pravidelně pořádají Míša s Davidem. Představ si, že večer přijdeš na otočku do agentury pro zapomenutý notebook a najdeš tam bandu lidí v kroužku, jejichž zraky jsou upoutané na nahý objekt sedící / ležící mezi nimi. Než ti dojde, že jde o figurální kresbu, můžeš se cítit lehce v rozpacích.
A do rozpaků tě můžou uvést i večerní setkání, která připomínají Poslední večeři – obraz od Leonarda. My teda moc doufáme, že ta poslední nebyla skutečně tou poslední, protože ji připravujou naši šikovní kolegové, kteří vaří na jedničku s hvězdičkou!
Pokud chceš vidět víc z toho, co mě na naší agentuře tolik baví, podívej se na předchozí články a na naše sociální sítě – zejména pak na TikTok, který mám pod palcem. Věřím, že tam najdeš notnou dávku pozitivní energie!
PŘEČTĚTE SI | Předchozí díl
Jak mě (ne)vzali do CZECH PROMOTION