Jak online tým obhájil a vylepšil spolupráci s bikero.cz
Agentura CZECH PROMOTION a v současnosti nejznámější prodejce kol na českém trhu bikero.cz mají společné majitele, automatickou spolupráci to ale neznamená. Bikero se chová zcela tržně, a to platí i o spolupráci s online divizí agentury.
Na začátku kooperace v roce 2020 jsme v online divizi připravili reklamní strategii, nastavili si cíle a pravidla kampaní. Spolupráce se rozeběhla na výbornou, výsledky byly potěšující – meziroční růst tržeb (2020 vs. 2019) dosáhl 148 %, a to při nárůstu nákladů pouze o 51 %.
Online divize CZECH PROMOTION nebere spolupráci jako automatickou a pořád se snaží zlepšovat služby.
Korona trh zásadně změnila a klient i my na to museli reagovat. Klient měl najednou jiné potřeby, odlišnou představu a začal hledat další možnosti na trhu. Vyhlásil výběrové řízení na online marketingové služby a oslovil i nás, jestli bychom ho dokázali novým normálem provést: kola se prodávají sama, naopak ve skladových zásobách nastala těžká situace s nutností prodávat cyklodoplňky a další sortiment.
Co nového jsme vymysleli?
Do tendru jsme se samozřejmě přihlásili a představili úplně novou strategii založenou na detailnějším nastavení kampaní ve vyhledávání a zachytávání potenciálních zákazníků. Zaměřili jsme se více na chvilkové trendy, sezónní produkty a maržově nejvýhodnější značky.
Soustředíme se více i na propojení online kampaní s „offlinem“ s cílem přivést zákazníky na prodejnu. Vyjasnili jsme si i důležitost brandových kampaní bez přímé konverze, jejichž účelem je oslovení správných lidí a budování povědomí o značce.
Nejdůležitější na nové spolupráci pro nás je, že jsme klientovi dokázali naši schopnost rychle reagovat na změny trhu i na změny ze strany klienta, k čemuž je nezbytné sdílení informací a společné plánování.
A výsledek?
Tržby e-shopu za první pololetí 2021 ukazují nárůst o 54 %. „Líbí se mi, že online divize CZECH PROMOTION nebere spolupráci jako automatickou a pořád se snaží zlepšovat služby a přinášet inovativní funkční řešení. Vychytávky v online kampaních se pak promítají do výsledků prodeje e-shopu, což mě samozřejmě těší ze všeho nejvíc,“ shrnuje šéf bikera Martin Kudrna.