O dlouhodobém růstu na Czech Promotion Breakfast
Ve čtvrtek 23. října jsme opět otevřeli dveře kanceláří našim klientům a setkali se na Czech Promotion Breakfast. Tam jsme si kromě chutné snídaně naložili i pořádnou porci marketingového know-how, tentokrát na téma důležitosti budování značky.
Prostředí kavárny se brzy naplnilo hosty, a tak jsme se mohli vrhnout na program. Celou Breakfast odstartoval CEO Czech Promotion Jan Coufal, který otevřel téma závislosti na PPC kampaních a rizik, které se s tím pojí. Ty ostatně sám pocítil v prosinci 2023, kdy se po Vánocích (v době zásilky slevových poukazů) odpojila doména a bikero, naše marketingová laboratoř, se dostalo mimo reklamní systémy, což způsobilo ze dne na den nulové tržby. Od katastrofy v podobě možného krachu bikero uchránilo dlouhodobé budování znalosti značky.
Na Honzu další přednáškou navázal Milan Drozen, spolumajitel agentury, který prezentoval praktický pohled na zalistování v online řetězcích. Může se totiž jednat o náročný proces, který je postavený nejen na skvělých fotkách a vybroušených popiscích produktů, ale i nutnosti včasných dodávek zboží zákazníkům či zajištění toho, že se vaše značka bude prodávat.

Inspirativní závěr přednáškové části patřil stratégovi Michalu Novákovi, který na konkrétní case study značky Azurit ukázal, jak může sponzorský spot probudit pozitivní emoce, prodávat, aniž by v ní byl ukázán produkt, a doslova si ukrást Vánoce.
Závěr dopoledne patřil panelové diskusi, ve které se potkali zástupkyně Rohlik.cz a naši klienti, kteří sdíleli vlastní zkušenosti se zalistováním, a to od prvních kroků až po úspěšné fungování v e-commerce prostředí.

Celou diskusi vedl náš stratég a retailový specialista Ondřej Bystroň, který se jako vždy nebál jít přímo na komoru a ptát se do hloubky. Díky tomu se hosté dozvěděli řadu zajímavých informací, např. pomocí jakého klíče vybírají na Rohlík.cz nové produkty.
Děkujeme, že jste si to užili společně s námi a těšíme se na příští setkání.
Mohlo by vás zajímat
Jak upravit e-shop, aby více prodával?