.png)
Výpisky | Podcast 35 | Retail designér vám vytvoří prodejnu, která prodává
Zákazník v prodejně jede na autopilota. Jak ho z úsporného módu probudit? Stačí pár základních principů retail designu a vaše prodejna začne konečně prodávat. Jak na to se dozvíte v nejnovějším díle Czech Promotion podcastu. Tentokrát jsme si povídali s Ondrou Bystroněm, který několik let pracoval jako retailový designér v IKEA a nyní vede tým retailu u nás v CP.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.
Co znamená retail?
- Jakékoliv místo, kde něco prodáváme a chceme ovlivnit zkušenost zákazníka
- Místo, kde probíhá prodej, ať už služby nebo produktu
Co dělá retail designér?
- Přemýšlí nejen nad tím, jak to vypadá, ale zda obchod splňuje záměr
- Chce ovlivnit nákupní rozhodnutí a vylepšit zákaznickou zkušenost
- Vytváří příležitosti prodeje – když něco nevidíš, nekoupíš to
Co si pohlídat v rámci retailu?
- Je důležité myslet na umístění klíčových produktů
- Strategická místa jsou ta, kde se zákazník vyskytuje nejčastěji
- Nastavením pobočky predikuješ, kolik vyděláš
Jak zvednout prodeje?
- Vystavením klíčových výrobků na více místech
- Zaměření na menší sortiment, který je dobře vybraný
- Nedělat pobočku pro všechny, ale pro klíčového zákazníka

Podcast 35 | Retail designér vám vytvoří prodejnu, která prodává
Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.
26. 10. 2023
Podcast