zavřít

Výpisky | Podcast 35 | Retail designér vám vytvoří prodejnu, která prodává

Zákazník v prodejně jede na autopilota. Jak ho z úsporného módu probudit? Stačí pár základních principů retail designu a vaše prodejna začne konečně prodávat. Jak na to se dozvíte v nejnovějším díle Czech Promotion podcastu. Tentokrát jsme si povídali s Ondrou Bystroněm, který několik let pracoval jako retailový designér v IKEA a nyní vede tým retailu u nás v CP.

Nestíháš si pustit náš podcast? 

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.  

Co znamená retail?

  • Jakékoliv místo, kde něco prodáváme a chceme ovlivnit zkušenost zákazníka
  • Místo, kde probíhá prodej, ať už služby nebo produktu

Co dělá retail designér?

  • Přemýšlí nejen nad tím, jak to vypadá, ale zda obchod splňuje záměr
  • Chce ovlivnit nákupní rozhodnutí a vylepšit zákaznickou zkušenost
  • Vytváří příležitosti prodeje – když něco nevidíš, nekoupíš to

Co si pohlídat v rámci retailu?

  • Je důležité myslet na umístění klíčových produktů
  • Strategická místa jsou ta, kde se zákazník vyskytuje nejčastěji
  • Nastavením pobočky predikuješ, kolik vyděláš

Jak zvednout prodeje?

  • Vystavením klíčových výrobků na více místech
  • Zaměření na menší sortiment, který je dobře vybraný
  • Nedělat pobočku pro všechny, ale pro klíčového zákazníka

Podcast 35 | Retail designér vám vytvoří prodejnu, která prodává

Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

26. 10. 2023 Podcast