Jak jsme pomáhali brambůrky z Moravy zalistovat do obchodních řetězců.
K tomu abychom prodávali více našich brambůrků, potřebujeme být v nabídce velkých řetězců. Oni nás ale moc nechtějí, nejsme pro ně známá značka.
Potřebujeme se odlišit od všech známých značek chipsů a musíme využít TV jako masmédia. Využijeme regionu Strážnice, její známou lidovou tvorbu a hlavně „nejsme chipsy, jsme brambůrky“.
Děkujeme, že jste nás přesvědčili využít TV sponzoring ve Vašem pojetí, který nejen že funguje na koncové zákazníky, ale díky němuž jsme se pro nákupčí v obchodních řetězcích stali rovnocennými partnery a ne jen dodavateli. Navíc se nám díky TV reklamě podařilo zalistovat do řetězců, ve kterých jsme předtím nebyli. Velmi se nám líbí i Vaše kreativní zpracování našeho spotu, díky němuž jsme v TV opravdu výrazní. Využití tradiční moravské hudby považujeme za originální vyjádření podstaty naší značky.