4. ročník konference Czech Promotion Breakfast
V poslední době se často a v různých kontextech skloňuje slovo krize. Personální krizi jako blesk z čistého nebe vystřídala ta koronavirová a nyní se hlavním tématem diskusí zvolna stává krize ekonomická. A protože neustále hledáme nové cesty, jak pomáhat našim klientům, aby byli ještě úspěšnější, rozhodli jsme se uspořádat další setkání u snídaně (kterou fantasticky připravil šéfkuchař pražské restaurace Portfolio Tomáš Císařovský) a podělit se o zajímavé myšlenky a případové studie s cílem vzájemně se inspirovat a motivovat. Protože každá krize je zároveň velkou příležitostí k růstu.
V rámci dopolední mini-konference vystoupil Rastislav Zachar ze vzdělávací společnosti BUSINESS SUCCESS s přednáškou Jak se chovat v těžším období. Přítomným top manažerům i majitelům firem předal tipy, jak své podnikání i sebe samé během krize řídit, a poradil, jak dobře zorganizovat činnosti, urychlit procesy, aktivně tvořit, a důsledně tak vést firmu k prosperitě.
Se dvěma případovými studiemi poté přispěli Milan Drozen a Honza Coufal, zakladatelé agentury Czech Promotion. Detailně popsali, jak spolu s ALZA v roce 2009 reagovali na krizi odvážným, ale pragmatickým přístupem a výrazně tak akcelerovali její růst v době, kdy konkurence na IT trhu klesala nebo stagnovala. Paralelu pak ukázali na aktuální TV kampani značky bikero, která přes zavřené obchody dokázala navýšit prodeje o stovky procent a zdá se, že pravděpodobně vytáhla nahoru celý segment jízdních kol.
Pokud vás zajímají detaily, obě přednášky jsou ke zhlédnutí na youtube kanále Czech Promotion.
Všem zúčastněným děkujeme za návštěvu a příjemně strávené dopoledne.
Tak na dalším BREAKFASTU na viděnou!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Mohlo by vás zajímat
Jak se vaří reklama? Tohle jsou opomíjené ingredience, které jsou pro funkční reklamu důležité