Case study | Jak jsme zvedli návštěvnost webu o 150 %
Klient
Luxusni-holeni.cz – jeden z největších českých e-shopů s holicími potřebami a luxusní pánskou kosmetikou. Na trhu působí už 8 let.
Příležitost
V souvislosti s pandemií COVID-19 došlo ke zvýšení poptávky po kosmetice. Zároveň se uzavřela veškerá holičství, kadeřnictví a barbery na území ČR, což klientovu e-shopu samo o sobě hrálo do karet. My jsme však věděli, že jen tak přihlížet a pokračovat v běžné komunikaci by byla škoda, a tak jsme přišli s návrhem situačního marketingu za účelem zvýšení návštěvnosti webu a naplnění remarketingových publik.
Řešení
Stačilo pár dní karantény, několik děsivých pohledů do zrcadla a kampaň založená na jednoduché, ale funkční kreativní myšlence byla na světě.
Zavřeli ti barber?
Vytvořili jsme mix formátů za účelem motivovat, edukovat a přesvědčit cílovou skupinu o tom, že s našimi produkty a návody se zvládnou dokonale oholit i doma.
Kampaň probíhala pouze na facebooku prostřednictvím dark postové kampaně. Chlapáckou kreativu nesoucí claim jsme doplnili také o produktové carousely a originální texty přizpůsobené jednotlivým cílovým skupinám. Nechyběl také video-návod, jak na práci s shavettou.
Výsledky
Rychlá reakce na aktuální situaci přinesla své ovoce a celková návštěvnost webu vzrostla v době kampaně téměř o 150 %.