Podcast 40 | Lev je mrtev. Šlápli jsme do rebrandingu
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci, případně když nastoupí nové vedení a řízení firmy vezme od špatného konce.
Co vedlo ke změně vizuální identity naši agenturu Czech Promotion a jak jsme si s tím poradili? Ve 40. epizodě podcastu se můžeš inspirovat naším příběhem, konkrétními důvody i kroky celého procesu takové změny.
Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTube, Spotify a Apple podcasts.
Představili jsme novou vizuální identitu!
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. Najdeš je tady.
Poslechni si také...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka.