Úspěšné firmy často spojuje jedna zásadní věc – majitel s jasnou vizí a odvahou dělat důležitá rozhodnutí. Firma Biopol cítila, že její stěžejní značky Barny´s a Alavis jsou v komunikaci poněkud roztříštěné, a je tedy potřeba nastavit pevná pravidla.
Bylo zřejmé, že obě značky by mohly maximalizovat svůj komunikační potenciál tím, že pro ně nastavíme strategický a dlouhodobě udržitelný kreativní koncept. Zvýšíme tak rozpoznatelnost a důvěru jak ve vnímání distributorů, tak koncových zákazníků, což se téměř vždy pozitivně odrazí v obchodních výsledcích.
I díky této komunikaci vzrostl obrat značky ALAVIS z 60 mio v roce 2015 na 300 mio v roce 2017, a roste dál. Společně se značkou BARNY´S jsme překročili více než polovinu tržního podílu v ČR, úspěšně expandujeme do dalších zemí a stále máme energii růst.
V neposlední řadě chci zmínit, že si velmi cením osobního přístupu celého týmu - díky vašemu nasazení, flexibilitě a "zdravému selskému rozumu" mají nyní značky BARNY´S a ALAVIS marketing, kterým válcují veškerou konkurenci.
Věřím, že spolu dojdeme ještě mnohem dál.